Outlook je oblíbená e-mailová služba od společnosti Microsoft. Má kolem 500 milionů uživatelů po celém světě. Vzhledem k tomu, že je zdarma, platforma zobrazuje uživatelům některé reklamy.
Nyní bude aplikace Microsoft Outlook zobrazovat více reklam. Outlook nabízí dvě možnosti filtrování pro doručenou poštu. První možnost zobrazuje pouze e-maily, které jsou považovány za důležité, zatímco druhá možnost Ostatní zobrazuje všechny e-maily. Dříve aplikace Outlook zobrazovala reklamy pouze na kartě „Ostatní“. To se však nyní mění. Jak poznamenal The Verge, aplikace Outlook zobrazuje více reklam na více místech. I když klepnete na kartu „Soustředění“, stále se vám budou zobrazovat reklamy, které lze snadno zaměnit za skutečný e-mail. Jinými slovy, uživatelé se již nevyhnou reklamám, pokud nezaplatí předplatné Microsoft 365. Přestože uživatelé mohou přejetím prstem ignorovat a skrýt reklamu, aplikace po krátké době na stejném místě zobrazí jinou. To samozřejmě uživatele obtěžuje, protože téměř nikdo nemá rád rušivé reklamy. Aplikace Microsoft Outlook, která má v App Store 5hvězdičkové hodnocení, získává kvůli reklamní strategii velmi negativní recenze.