Trh s hudebním službami má mnoho konkurentů, ale Apple Music a Spotify se v tomto segmentu do značné míry staly lídry. Do této hry však vstupuje nový hráč, a to je TikTok. Společnost chce nyní konkurovat Apple Music a Spotify svou novou platformou s názvem TikTok Music.
TikTok Music funguje v podstatě stejně jako jiné hudební služby. Umožňuje uživatelům přístup k úplnému katalogu skladeb a přidávat je do knihovny. TikTok nejprve spolupracoval s velkými nahrávacími společnostmi, včetně Universal Music Group, Warner Music Group a Sony Music. Aby však byla platforma lákavá, zejména mezi dospívajícími, TikTok Music poskytuje doporučení a personalizované skladby, které uživatelům pomůže najít skladby, které se staly virálními ve videích na TikToku. K dispozici je dokonce funkce identifikace skladeb, která funguje podobně jako Shazam. Má to však háček. V současnosti je TikTok Music k dispozici pouze v Brazílii a Indonésii. V Brazílii stojí měsíční předplatné stejně jako předplatné Apple Music v zemi. Většina služeb upravuje ceny tak, aby byly dostupnější pro každý trh.