Ben Cohen z Wall Street Journal udělal rozhovor s generálním ředitelem Applu Timem Cookem o Vision Pro, inovacích, Apple Intelligence a dalších. Cook přiznal, že Vision Pro není produktem pro všechny kvůli vysoké ceně.
„Za 3 500 dolarů to není produkt pro velký trh,“ řekl Cook. „Právě teď je to produkt, který se brzy osvojí. Lidé, kteří chtějí mít technologii zítřka už dnes – pro ně je určen. Naštěstí je to dost lidí, že je to vzrušující.“ V červenci výzkumná společnost IDC odhadla, že prodeje Vision Pro budou pod 500 000 kusů. Cohen řekl, že přístup Applu k inovacím lze popsat čtyřmi slovy: „Ne první, ale nejlepší.“
„Jsme naprosto v pořádku s tím, že nejsme první,“ řekl Cook. „Jak se ukazuje, chvíli trvá, než to bude opravdu skvělé. Chce to hodně vytrvalosti. Vyžaduje to starat se o každý detail. Někdy to trvá trochu déle.“ Cook řekl, že Apple Intelligence dělá produkty Apple odlišné od ostatních. Rozsáhlý rozhovor se dotýká mnoha dalších témat, včetně Cookovy denní rutiny, lekcí, které se naučil od Steva Jobse, a dalších.