Nová zpráva ITG ukázala, že Apple Pay je zodpovědný za 1% z celkového počtu digitálních transakcí za listopad. Studie také zjistila, že 60% nových zákazníků Apple Pay využilo službu vícekrát v průběhu měsíce, zatímco konkurenční služby, jako je PayPal měl takovýchto zákazníků pouze 20%.
Kromě toho výzkum zjistil, že zákazníci kteří použili Apple Pay využilo zhruba 5,3% jejich budoucích transakcí kreditními kartami, což představuje asi 2,3% z celkových peněz vynaložených jejich kreditními kartami.
V průměru uživatelé Apple Pay použili platbu přes NFC 1,4 krát týdně. V podnicích kde dřív použili Apple Pay 66% zákazníků ho použije znova.
Whole Foods má až jednu pětinu všech nákupů skrze Apple Pay. Tyto platby představovali 28% všech dolarů utracených přes Apple Pay.
Celkově se dá říci, že prvních pět firem využívajících Apple Pay tvořilo 58% z celkového počtu Apple Pay transakcí uskutečněných za listopad.