Beats Audio logo icon dr. dreApple koupil společnost Beats za 3,2 miliardy dolarů, v přepočtu cca 63 miliard korun. Jedná se rozhodně o největší akvizici v historii Applu, ale jaký smysl dává tento kup pro Apple? Předem je potřeba říci, že sluchátka Beats nejsou zvukově nikterak kvalitně zpracovány, společnost dokonce nevlastní ani žádný patent jako např. Sennheiser u legendárních studiových a u DJ’s velmi oblíbených sluchátek HD-25. 



CEO společnosti Beats Electronics, Jimmy Iovine má však v merku něco mnohem mocnějšího a to prodávat sluchátka a značku s originálním designem s vysokou marží, která neodpovídá zvukové kvalitě, kterou by každý zákazník za tuto cenu očekával.apple beats článek dr. dre

Říkám se tomu být viděn, podobný marketing používá značka Pioneer už mnoho let, předá do vyhlášených klubů na Ibize své DJ vybavení, to je následně foceno a natáčeno na promo materiálech a tak se šíří mezi lidi, kteří chtějí to, co vidí.

Myslíte si, že to tak není? Na tom je značka Beats založena, světoznámí Lil Wayne, Nicki Minaj, Will.i.am, Gwen Stefani, Rick Ross nebo třeba LeBron James, to jsou jen jedni z mála, kteří nosí a musí být viděni s technikou této značky. Nikdo jiný než Jimmy Iovine, CEO společnosti Beats Electronics toto nedokáže. Apple chce prorazit v této propagaci používané pouze několik posledních let a za tento marketing být viděn společně s kontakty, které Jimmy má, se velmi draze platí.

beats-william beats-gwen-stefani beats-nicky-minaj