ipad_pro_iconiPady jsou největší slabinou s nejnižšími příjmy společnosti Apple. I přesto se předpokládá, že nabídkou nového iPadu Pro se to změní. Toto tvrdí analytik, který říká, že prodej iPadů v příštím roce bude tvořt 15% celkových příjmů společnosti Apple.



Analytik Daniel Ives z FBR & Co (investiční makléřská firma) věří, že iPad Pro najde úspěch v podnikatelském trhu a přispěje k oživení prodeje. Dřívější iPady se zaměřovaly výhradně na zákazníky, kteří si je za ta léta rychle oblíbili, ale od té doby se prodeje snížily.

Příčinnou nízkých prodejů iPadů je pravděpodobně to, že poptávka po tabletech není zase tak velká. Každý uživatel totiž nemá potřebu si každý rok kupovat nový model jako u iPhonů. Podle nedávného průzkumu je stále nejvíce používaý iPad 2.

Apple doufá, že se prodej změní vydáním nového iPadu Pro, který nabízí větší 12,9 palcový displej, výkonný procesor A9X a také nově Apple Pencil, kterou si však zájemci musí dokoupit zvlášť.

Minulý měsíc výkonný ředitel Tim Cook uvedl, že má iPad důležitou roli v ekosytému Applu, zvláště v rozvíjejícím se trhu, kde hodně nakupujících vybírá iPad jako svůj první produkt od Applu. Např. v Číně u 68%zákazníkuů byl iPad jejich první tabletem.

ipad pro

Zdroj: appleinsider.com