apple_music_iconSpolečně s oznámením výsledků za druhé čtvrtletí, které potvrdilo špatné zprávy, že Apple má první pokles tržeb od roku 2003, Apple ve své zprávě také vydal nejčerstvější číslo ohledně počtu odběratelů Apple Music. Společnost tvrdí, že je to nyní přes 13 milionů platících odběratelů, což je o 2 miliony více než v únoru letošního roku.



Pro srovnání, velmi známá služba Spotify má přes 30 milionů odběratelů, tak však má mnohaletý náskok před Apple Music, který byl spuštěn v červnu roku 2015. Apple vidí ve svých online službách velkou budoucnost a byznys a streamovací služba Apple Music bude velmi silnou základnou. Apple totiž spoléhá na mix exkluzivních obchodů a na reklamy s celebritami, které propagují jeho streamovací službu. Apple nejspíše také plánuje produkovat exkluzivní televizní show či filmy jakožto další médium propagace.

Zdroj: 9to5mac.com