„Hello, I am Mac. And I am PC.“ Tímto pozdravem začíná každá reklama z reklamní kampaně „Get a Mac.“ Tato kampaň se stala velice populární a dodnes se dají její prvky najít i v současných reklamách, které běžně vidíme v televizi.
Krátké skeče jsou založeny na tom, že ukazují výhody Macu oproti PC s Windows. Mac zastupuje mladý sympatický muž, zatímco PC je starý pán, který si myslí, že je nejlepší. Všechny reklamy jsou natočené na bílém pozadí, takže veškeré důležité prvky jsou ihned vidět – tomu se říká jednoduchost. Podobně vypadající kampaň u nás používá například AirBank a jak sami víme, jednoduché vtipné reklamy jsou prostě virální.
Pokud jste o kampani nikdy neslyšeli, vůbec to ničemu nevadí. Pod tímto článkem se nachází video, ve kterém si všechny reklamy můžete přehrát a podívat se sami na jejich stručnost a jednoduchost. Mně osobně se tato kampaň nesmírně líbí a myslím si, že by si z ní mnohé společnosti měli vzít alespoň malý příklad.
https://https://www.youtube.com/watch?v=DZSBWbnmGrE
Zdroj: youtube.com