Apple v tichosti vytvořil nový program s názvem Orchard s cílem nalézt další marketingové talenty. Stránka programu na webových stránkách společnosti Apple láká na program tím, že pokud máte to štěstí, a budete vybráni, tak se dostanete k práci s podobně smýšlejícími lidmi a budete se rozvíjet společně.
Společnost Apple uvádí, že jejím cílem programu je „vzájemné učení a růst příští generace Apple myslitelů a tvůrců.“ Program se bude skládat z 10 účastníků, včetně 4 kreativních ředitelů, 4 copywriterů a 2 pozic pro strategické plánování. Žadatelé jsou povinni předložit průvodní dopis, životopis, příklady jejich designu, marketingu nebo reklamní činnosti. Apple přijímá žádosti od 3. října do 4. listopadu, výběrová komise poté prověří žadatele přes FaceTime.
Jakmile bude znám užší výběr uchazečů, ti budou letecky přepraveni do ředitelství Apple ve městě Cupertino v prosinci, aby mohly proběhnout přímé pohovory. Vybraní finalisté budou pracovat s Apple od poloviny ledna 2017 do 25. srpna 2017. Budou mít slušný plat a možnost se přestěhovat.