CEO společnosti Apple, Tim Cook, se domnívá, že neexistuje žádný sektor nebo průmysl, který by nedokázal využít k rozšířenou realitu. I módní svět dokáže ocenit rozšířenou realitu v možnosti virtuálního vyzkoušení šatů. Dalším příkladem jsou módní přehlídky zaměřeny na spotřebitelské publikum, které se nejenom dívá na přenos, ale může sedět v prvních řadách.



Cesta může být zajímavá, protože pokud uvidíme na ulici někoho, kdo má pěkně boty a líbí se nám, tak na ně zamíříme iPhonem a ten už rozpozná bod konkrétních bot. Okamžitě se vám na iPhonu zobrazí konkrétní produkt, cena, dostupnost a odkaz na online nákup.

Apple nemá žádný plán na shromažďování všech těchto předmětů, ale Tim Cook prozradil, že výrobci na tomto procesu pracují. Tim Cook to určitě neříká jen tak náhodně a musí mít velkou jistotu, když toto prozradil na veřejnosti. Tato technologie se stane hlavním klíčem, stejně jako jsou webové stránky.

Někteří prodejci již implementovali funkce rozšířené reality pomocí nové platformy ARKitu společnosti Apple na platformě iOS 11. Jeden příklad za všechny je obchodní dům IKEA, kde si můžete umístit kus nábytku u sebe doma a vyzkoušet, jak mu to vlastně bude u vás slušet.

Zdroj: macrumors.com