Společnost Snapchat zahájila dva nové způsoby, jak zvýšit svoje příjmy pomocí propagovaných příběhů a také pomocí nového programu AR Trial Ads. Firmu Snapchat v poslední době zasáhla řada výzev, neboť získala jen 4,5 milionů nových uživatelů.



Snapchat očekával, že získá 8 milionů uživatelů, to ale nevyšlo, spolu s chybějícími příjmy o 30 milionů dolarů méně. Jeho reklamní sazby také nedávno klesly o 60% ročně. Jedni z prvních odběratelů propagovaných příběhů je HBO s Game Of Thrones. Tyto nové reklamy umožňují inzerentům sdílet 3-10 fotografií pro vytvoření bohatějších zážitků.

Jedním z příkladů, jak funguje druhý způsob, a to pomocí rozšířené reality, je BMW, to umožní uživatelům Snapchat umístit vozidla do svého prostředí, měnit jejich velikost a procházet se kolem nich. Snapchat a inzerenti tak doufají, že získají větší pozornost uživatelů, pokud budou sdílet pořízené fotografie s ostatními v soukromých zprávách nebo příbězích.

Zdroj: 9to5mac.com