Reklama firmy Apple „The Rock x Siri Dominate the Day“ byla v roce 2017 osmou nejsledovanější reklamou na YouTube po celém světě, podle webu Adweek. Ten tvrdí, že reklama byla zobrazena více než 25 milionů krát.



Tento údaj se zakládá na kanálu Apple spíše pro Indii než na Spojené státy, kde video dosáhlo téměř 18 milionů zobrazení. Díky zobrazení ve všech regionálních kanálech YouTube reklama skutečně získala více než 80 milionů zhlédnutí, ale může být zde započítáno i duplicitní zobrazení od stejných uživatelů.

Téma krátkého filmu, které vyšlo v červenci, spočívá v tom, že Siri může být použito pro celou řadu úkolů, jako je například kontrola termínů kalendáře, nastavení připomenutí, čtení e-mailů, spuštění playlistu Apple Music a mnoho dalšího. Nejnavštěvovanější reklama YouTube roku pochází od společnosti Samsung, která propaguje svoji obsluhu  zákazníků v Indii, podle webu Adweek. Ostatní reklamy, které se umístily v Top 10, byly od značkek jako Adidas, Budweiser, Levi, Mr. Clean, Oreo, Clash Royale a Miss Dior.

Zdroj: macrumors.com