MBLM tento týden zveřejnil část žebříčku Nejintimnější značka roku 2018. Společnost MBLM prozkoumala 6 000 spotřebitelů a provedla 54 000 hodnocení značek ve všech 15 průmyslových odvětvích ve Spojených státech, Mexiku a Spojených arabských emirátech.
MBLM zkoumala, ke kterým značkám mají uživatelé nejhlubší emocionální vztahy. Apple je tedy na prvním místě, coby Nejintimnější značka v USA. Na druhém místě byla Disney, dále YouTube, Target a Amazon. V loňském roce byla Disney první, následovaná Amazonem, Netflixem a poté Apple, takže společnost v letošním roce převálcovala několik známých značek. „Byli jsme překvapeni a potěšeni, že YouTube vidíme jako jeden z prvních tří nejintimnějších značek pro tisíciletí v tomto roce,“ uvedl Mario Natarelli, vedoucí MBLM.
Mladší věková skupina lidí ve věku 18 až 24 let považovala Apple za svou nejintimnější značku, dále uvedla Amazon, pak YouTube, PlayStation, Starbucks, Nintendo, Google, Netflix, Coca Cola a Walmart. Jedná se pouze o část rozsáhlejší zprávy, kterou společnost MBLM zveřejní příští týden 13. března. Vzhledem k tomu, že Apple získal první místo ve dvou důležitých věkových skupinách, očekává se, že se Apple umístí na prvním místě i v celkovém hodnocení. V roce 2017 byl Apple označen společností MBLM Nejlepší značkou celkově a získal vysoké známky v různých kategoriích.
Zdroj: macrumors.com