Nová zpráva od BrandZ zařadila společnost Apple na druhou příčku mezi nejcennější značky, přičemž Google obsadil vedoucí místo. Žebříček je založen na kombinaci sentimentu zákazníků a finanční výkonnosti. Google je oceněn na 302,06 miliard dolarů, což je o 23 procent více nez v loňském žebříčku.
Apple se umístil na druhém místě s oceněním 300,59 miliard dolarů, což je meziroční nárůst o 28 procent.
Jak Apple, tak i Google zůstávají ve stejných pozicích jako v loňském roce, i přes větší zisk Apple v celkové hodnotě značky. Amazon přichází na třetí místo s hodnotou 208 miliard dolarů, následovanou Microsoftem na 201 miliardach dolarů.
Žebříček:
- Google – 302,06 miliard dolarů
- Apple – 301 miliard dolarů
- Amazon – 208 miliard dolarů
- Microsoft – 201 miliard dolarů
- Tencent – 179 miliard dolarů
- Facebook – 162 miliard dolarů
- Visa – 146 miliard dolarů
- McDonald’s – 126 miliard dolarů
- Skupina Alibaba – 113 miliard dolarů
- AT & T – 107 miliard dolarů