Nová zpráva od BrandZ zařadila společnost Apple na druhou příčku mezi nejcennější značky, přičemž Google obsadil vedoucí místo. Žebříček je založen na kombinaci sentimentu zákazníků a finanční výkonnosti. Google je oceněn na 302,06 miliard dolarů, což je o 23 procent více nez v loňském žebříčku.



Apple se umístil na druhém místě s oceněním 300,59 miliard dolarů, což je meziroční nárůst o 28 procent.

Jak Apple, tak i Google zůstávají ve stejných pozicích jako v loňském roce, i přes větší zisk Apple v celkové hodnotě značky. Amazon přichází na třetí místo s hodnotou 208 miliard dolarů, následovanou Microsoftem na 201 miliardach dolarů.

Žebříček:

  1. Google – 302,06 miliard dolarů
  2. Apple – 301 miliard dolarů
  3. Amazon – 208 miliard dolarů
  4. Microsoft – 201 miliard dolarů
  5. Tencent – 179 miliard dolarů
  6. Facebook – 162 miliard dolarů
  7. Visa – 146 miliard dolarů
  8. McDonald’s – 126 miliard dolarů
  9. Skupina Alibaba – 113 miliard dolarů
  10. AT & T – 107 miliard dolarů

Zdroj: 9to5mac.com