Apple Watch Series 3 se dokáže připojit k LTE, pokud není v dosahu vašeho iPhone. Chcete-li zjistit, zda je váš operátor podporován, můžete se podívat na web společnosti Apple.
Ve Spojených státech to bude například T-Mobile, Verizon, AT&T a Sprint. Všimněte si, že Apple Watch momentálně nepodporuje roaming, takže pracuje pouze v síti, na které ji aktivujete.
Jak aktivovat a spravovat mobilní data
- Ujistěte se, že máte Apple Watch Series 3, který má podporu Cellular. Chcete-li to zkontrolovat, podívejte se, zda je vaše digitální korunka červená. To znamená, že jde o model LTE.
- Ve svém iPhone přejděte do aplikace Watch > Mobilní data > Nastavit mobilní data.
- Odtud se bude nastavení lišit v závislosti na operátorovi, kterého používáte, stačí sledovat proces nastavení.
- Po dokončení může trvat několik minut, než se aktivuje mobilní služba. V některých případech možná budete muset zavolat svému operátorovi, aby tuto službu aktivoval.
- Chcete-li potvrdit mobilní službu, musíte nejdříve vypnout funkci Bluetooth na vašem iPhone. Chcete-li tak učinit, přejděte do Nastavení > Bluetooth > a pak vypněte Bluetooth.
- Připojení k mobilním datům může trvat až pět minut. Pokud jste v dosahu sítě Wi-Fi, budou Apple Watch upřednostňovat připojení k Wi-Fi. V opačném případě se ikona mobilních dat změní z bílé na zelenou, čímž indikuje, že jsou mobilní data zapnuta.
Jak spravovat mobilní data
- Chcete-li zkontrolovat statistiky, jako je využití v iPhone klikněte na aplikaci Watch > klepněte na položku Mobilní data. Může to chvíli trvat, než budou data vypsána,
- Odtud můžete zkontrolovat celkové využití mobilních dat nebo využití na základě aplikace.