Na 97. ročníku ADC Awards, která vyznamenává nejlepší práci v oblasti designu, reklamy a dalších komerčních výtvarných umění, reklama Apple „Barbers“ na iPhone 7 Plus získala ocenění Best of Show.



Poprvé představena v květnu roku 2017, reklama Barbers představuje holičství, kde se snímky, které byly pořízeny pomocí iPhone 7 Plus používají k inzerování obchodu. Atraktivní snímky, pořízené režimem Portrét, způsobují, že zákazníci tento obchod navštíví. Barbers byla jednou z několika reklam, které Apple natočil k představení režimu Portrét v iPhone 7 Plus, který byl prvním zařízením, které nabídlo tuto novou funkci. Take Mine a The City byly dvě další velké reklamy, které Apple sdílel.

Režim Portrét používá dva objektivy fotoaparátu pro vytvoření efektu hloubky podobného typu DSLR, který umožňuje vytvářet portrétní snímky rozostřením pozadí. Funkce je nyní k dispozici na iPhone 7 Plus, iPhone 8 Plus a iPhone X. Barbers získala zlatou kostku 2018, černou kostku pro nejlepší show a cenu za reklamu 2018. Furlined, agentura, která produkovala spot, také vyhrála coby produkční společnost roku.

https://youtu.be/hcMSrKi8hZA

Zdroj: macrumors.com