Společnost Snap upravila své rozhraní aplikace pro iOS tak, aby uspokojila velké množství uživatelů, kteří si stěžovali na nedávný redesign, uvádí The Verge. Radikální změna designu byla představena v listopadu.
Ta měla za cíl umožnit uživatelům snadnější práci s aplikací, zejména pro nováčky. Změna však u mnoha dlouholetých uživatelů nedopadla dobře, a to tak, že 1,2 milionu z nich podepsalo petici a požádala společnost o návrat změn uživatelského rozhraní. Snap zpočátku na petici reagoval tím, že uznal, že užívání aplikace Snapchat může být pro mnohé nyní poněkud nezvyklé, ale ujistil uživatele, že si na změnu nakonec zvyknou. Nyní se však zdá, že se společnost rozhodla vrátit alespoň některé úpravy. Například Snaps and Chats se vrátili k chronologickému pořadí, zatímco Příběhy od přátel se vrátily do původní polohy na pravé straně rozhraní.
Snapchat se nyní otevírá v režimu fotoaparátu, stejně jako před redesignem a uživatelé mohou znovu přejet prstem doleva, aby zobrazili nejnovější příběhy přátel. Zdroj odběrů umožňuje uživatelům samostatně vyhledávat příběhy populárních osobností. Společnost Snap původně provedla změny, aby oslovila širší skupinu lidí a rozšířila svou uživatelskou základnu v naději, že bude konkurovat aplikacím, jako je Facebook a Instagram vlastněný společností Facebook. Výnosy společnosti za první čtvrtletí však naznačují, že tato strategie nebyla úspěšná, protože společnost vydělala méně peněz, přestože za předchozí čtvrtletí zvýšila celosvětovou uživatelskou základnu o zhruba čtyři miliony.