Twitch, platforma známá jako místo ke sledování streamerů, kteří hrají hry jako League of Legends, Fortnite nebo Overwatch, se nyní snaží být širší video službou, která by dokázala konkurovat společnosti YouTube.
Podle dnešní zprávy se Twitch rozhodl agresivně rozšiřovat programování platformy, aby přímo konkuroval YouTube a získal více příjmů z reklamy. Amazon a Twitch také údajně sledují videa desítek osobností, které jsou v současné době populární na YouTube. O spoluprácích s těmito streamery se říká, že vynášejí až několik milionů dolarů ročně a zahrnují podíl na budoucím prodeji reklam a výnosů z předplatného. Několik spolupráci se uzavřelo, ačkoli někteří, na něž se Twitch obrátil, nesouhlasili s podmínkami společnosti, včetně minimálního počtu hodin, které je třeba odvysílat živě. Navzdory tomu, že Twitch plánuje přidání dalšího herního programu, společnost se stále zaměřuje na živé vysílání videa.
„Skvěle prosperujeme a to nás činí atraktivní platformou pro lidi, kteří chtějí dělat nové věci v živé, interaktivní zábavě.“ Když Amazon koupila společnost Twitch v roce 2014, služba živého vysílání byla zaměřena výhradně na hry a nikomu nedovolila, aby zveřejňovala videa, která se her netýkají. V uplynulých letech Amazon nepatrně rozšířil rozsah platformy o „Twitch Creative“ pro kuchaře a umělce. Tady je k dispozici také několik starých epizod Saturday Night Live a některé živé přenosy sportu. Přes toto uvedení nového obsahu je Twitch stále ještě primárně zaměřen na hry. Zatímco si udržuje všechny funkce živého vysílání, které má v současné době, uživatelé mohou očekávat, že se bude přidávat i obsah, který se nebude týkat her.