Odborníci na opravy iFixit sdílejí fotografie iPhone Xs a iPhone Xs Max, které poskytují pohled uvnitř nejnovějších modelů. Zatímco oba iPhony nabízí lepší vodotěsnost IP68, společnost iFixit tvrdí, že nemohla najít žádné zřejmé důkazy o zvýšené vodotěsnosti.



Těsnění podložky SIM a jiné těsnění prý vypadají víceméně stejné. Nizozemská webová stránka FixjeiPhone zjistila, že je o něco těžší je otevřít. Po vyjmutí displejů iFixit odhalil několik rozdílů v iPhone Xs Max ve srovnání s iPhone Xs, včetně změněného Taptic Engine a rozšířené logiky, s jedním z konektorů displeje přesunutým dole. Zdá se, že iPhone Xs Max má také mírně hlasitější sluchátko pro telefonní hovory. Fotografie potvrzují, že iPhone Xs má novou jednobuněčnou baterii ve tvaru písmene L, zatímco baterie iPhone Xs Max zůstává dvoubuněčná. Jak bylo odhaleno v čínských regulačních dokladech, iPhone Xs a iPhone Xs Max mají kapacitu baterií 2,658 mAh a 3,174 mAh.

Vzhledem k tomu, že baterie ve tvaru písmene L mají šest stran, iFixit říká, že vnitřní rohy baterií v iPhone Xs a Xs Max mají vroubkovitý tvar, aby se zabránilo nežádoucímu zateplení. iFixit potvrzuje, že velikost senzoru pro širokoúhlý snímek byla zvýšena o 32 procent v iPhone Xs a Xs Max. Rozměry pixelů rovněž vzrostly, což přináší lepší výkon při slabém osvětlení a přispívá k nové funkci „Smart HDR“. iFixit dává iPhone Xs a iPhone Xs Max celkové skóre opravitelnosti 6/10, přičemž 10 je perfektní skóre. Odborníci na opravy říkají, že údržba displejů a baterií zůstává prioritou v návrhu iPhone, avšak celoskleněné provedení znamená, že celá spodní část musí být vyměněna, jestliže praskne zadní sklo.

Zdroj: macrumors.com