Nový průzkum společnosti Adobe o používání hlasových asistentů nečekaně zjistil, že použití je největší u těch, kteří vlastní inteligentní reproduktor jako je HomePod, a že více než u dvou třetin uživatelů se používá k hraní hudby.
Tento průzkum také umožňuje nahlédnout do jiných způsobů, jak majitelé reproduktorů používají zařízení. CNET uvádí, že hlavní využití tohoto zařízení je hudba (70%), počasí (64%) a alarmy a připomenutí (46%). Jiné oblíbené využití jsou:
- otázky na zábavu (53%)
- obecné informace (47%)
- novinky (46%)
- instrukce (34%)
- dotazy planů v kalendáři (32%)
- sportovní výsledky (30%)
- provoz (27%)
Další oblíbené využití zahrnují nakupování, telefonování a odesílání a přijímání zpráv. Celkové využití inteligentních asistentů vrozrostlo, dokonce i mezi vlastníky inteligentních reproduktorů. 38% uvádí, že jejich využití se v uplynulém roce zvýšilo, zatímco u 51% zůstalo stejné a u 11% se snížilo.
Zdroj: 9to5mac.com