Nový průzkum společnosti Adobe o používání hlasových asistentů nečekaně zjistil, že použití je největší u těch, kteří vlastní inteligentní reproduktor jako je HomePod, a že více než u dvou třetin uživatelů se používá k hraní hudby.



Tento průzkum také umožňuje  nahlédnout do jiných způsobů, jak majitelé reproduktorů používají zařízení. CNET uvádí, že hlavní využití tohoto zařízení je hudba (70%), počasí (64%) a alarmy a připomenutí (46%). Jiné oblíbené využití jsou:

  • otázky na zábavu (53%)
  • obecné informace (47%)
  • novinky (46%)
  • instrukce (34%)
  • dotazy planů v kalendáři (32%)
  • sportovní výsledky (30%)
  • provoz (27%)

Další oblíbené využití zahrnují nakupování, telefonování a odesílání a přijímání zpráv. Celkové využití inteligentních asistentů vrozrostlo, dokonce i mezi vlastníky inteligentních reproduktorů. 38% uvádí, že jejich využití se v uplynulém roce zvýšilo, zatímco u 51% zůstalo stejné a u 11% se snížilo.

Zdroj: 9to5mac.com