Někteří zákazníci, kteří si zakoupili nový iPad Pro si stěžují na vyjádření společnosti Apple, kde uvádí, že iPady Pro, které se ohnou nebo přijdou ohnuté jsou „normální“ a nebude je nahrazovat v rámci záruky. Vyjádření vyšlo začátkem tohoto týdne v The Verge.
Viceprezident hardwarového inženýrství Applu Dan Riccio říká, že nový iPad splňuje nebo překračuje všechny standardy vysoké kvality designu a kvality, které sám připravil.
Je samozřejmé, že uživatelé byli touto „originální“ zprávou znepokojeni, někteří zveřejňují své ohnuté iPady na sociálních sítích, a poukazují na přísnější kontrolu kvality. Riccio říká, že článek v The Verge není považován za oficiální vyjádření, a ujišťuje zákazníky, že oficiální vyjádření Apple poskytne médiím, co nejdříve.
Původním problém se zdá být to, jak se během výroby kov a plast ochlazují. Tyto problémy mohou nastat i úplně nového iPad Pro. Podle společnosti Apple to není problém a je to „normální“.