Někteří uživatelé hlásí chybu v iOS 12.1.3, díky které je mobilní datové připojení buď po instalaci aktualizace nebo po restartu trvale vypnutno nebo extrémně pomalé. Pokud vám to zní povědomě, je to proto, že jsme hlásili téměř stejný problém, když byl vydán iOS 12.1.2.
Je zajímavé, že tato aktualizace byla vydána z prakticky jednoho důvodu – opravit chybu týkajíí se mobilních dat. Pokud jde o důvod, proč problém v posledních několika aktualizací stále přetrvává, není to jasné. Zdá se však, že lze opravit jednoduchým restartem. Zatímco některé weby doporučují resetovat nastavení sítě, není to potvrzená oprava a znovu budete muset uložit heslo pro Wi-Fi. Podle příspěvku na Redditu se zdá, že problém spíše ovlivňuje uživatele Sprint, i když jeden uživatel hlásí stejné problémy v Kanadě. Není jasné, zda se jedná o konkrétní typ telefonu, takže problém může ovlivňovat zařízení od iPhone 6 po iPhone XS.
Thanks for reaching out to us. We'll be glad to help out. To confirm, are you running iOS 12.1.3? Also, tell us more about what you're experiencing with your cellular data in DM here: https://t.co/GDrqU22YpT
— Apple Support (@AppleSupport) January 23, 2019
It is important that your iPhone work correctly. We want to help get this resolved. Power cycle the iPhone using these instructions: https://t.co/MwxYhpB2pU We realize this is simple. We have found it helps issues like you are describing. DM if continues. https://t.co/GDrqU22YpT
— Apple Support (@AppleSupport) January 23, 2019