Apple nezveřejnil ve finančních výsledcích za poslední kalendářní čtvrtletí roku 2018 detaily ohledně počtu kusů iPhonů, iPadů a Maců. Podle odhadů společnosti Strategy Analytics prodal Apple 14,5 milionů iPadů. Pro připomenutí ve stejném čtvrtletí roku 2017, Apple zaznamenal tržby odpovídající 13,2 milionům prodaných iPadů.



Strategy Analytics odhaduje, že průměrná prodejní cena iPadu činila 463 USD, což je nárůst o něco málo přes čtyři procenta z 445 USD v předcházejícím čtvrtletí. Není to překvapující, jelikož Apple zvýšil ceny s novou řadou iPadů Pro v roce 2018, přičemž nejlevnější model začíná na 799 dolarů ve srovnání s 649 dolary v roce 2017 (ceny v USA).

Apple zůstal nejoblíbenějším prodejcem tablet na světě, podle Strategy Analytics.

  • Apple 14,5 milionů prodaných kusů
  • Samsung 7,5 milionů prodaných kusů
  • Amazon 5,5 milionů prodaných kusů
  • Huawei 4,6 milionů prodaných kusů
  • Lenovo 2,3 milionů prodaných kusů