NBCUniversal plánuje v prvním čtvrtletí roku 2020 představit svou vlastní streamingovou televizní službu podporovanou reklamami, oznámila dnes společnost. Nadcházející služba bude zdarma k dispozici každému, kdo se přihlásí k tradiční placené službě.



Platí to včetně služeb od společnosti Comcast a jejích konkurentů, jako jsou Charter, AT&T, Cox a Dish. Zákazníci, kteří nemají placenou televizní službu, budou muset za přístup k obsahu NBC zaplatit poplatek ve výši přibližně 12 dolarů měsíčně. K dispozici bude 1 500 hodin televizních pořadů NBC, jako jsou například „Saturday Night Live“ a „Parks and Recreation“, stovky hodin filmů a živé televizní zpravodajství a sport. NBC plánuje vysílat tří až pěti minutovou reklamu za hodinu. NBC musí ještě podepsat smlouvy s dalšími poskytovateli placených televizních služeb, což společnost ještě neudělala. Vzhledem k tomu, že k dispozici bude zdarma pro předplatitele, NBC nepředpokládá žádné problémy.

Zdroj: macrumors.com