Společnost Sprint dnes oznámila, že zákazníci mohou nyní chatovat přímo s jejími zástupci podpory pomocí aplikace Apple Business Chat. Zákazníci mohou použít službu Apple Business Chat a dozvědět se více o plánech společnosti Sprint, nebo položit dotaz.
Zákazníci mohou kdykoli zahájit, zastavit a obnovit konverzace. Apple Business Chat byl spuštěn v iOS 11.3 v březnu 2018 a umožnil uživatelům iPhonu a iPadu naplánovat schůzky, uskutečnit nákupy a dokončit další úkoly týkající se služeb přímo v aplikaci Zprávy. Chat musí být zahájen na iPhonu nebo iPadu, pokračovat v konverzaci ale můžete na jiném iPhonu, iPadu, Macu nebo Apple Watch se stejným Apple ID. Apple Business Chat využívá funkce z aplikace My Sprint Mobile pro snadnou autentizaci a přístup k účtu, tvrdí Sprint. Apple Business Chat je nyní k dispozici v Austrálii, Kanadě, Francii, Německu, Hongkongu, Itálii, Singapuru, Japonsku, Švýcarsku, Spojeném království a Spojených státech.