Společnost iFixit zahájila novou kampaň nazvanou „I’m Genius“, která povzbuzuje každého, aby si opravil své vlastní zařízení. Kampaň sděluje, že společnosti používají marketingové a jiné strategie, aby opravy vypadaly složitě, ačkoli si zařízení může opravit každý.



iFixit v rámci kampaně také rozdává nástroje pro opravu zařízení o hodnotě 1000 dolarů. Společnost sdílela kampaň v příspěvku na blogu. Sděluje, že opravy produktů byly v naší kultuře důležitou hodnotou. „Oprava byla základem naší kultury – základním pilířem. Ale někde mezi vydáváním produktu a neustálým aktualizačním cyklem jsme přestali opravovat. Ještě horší je, že jsme se začali bát. Rozhodnutí Apple označit jejich technickou podporu jako „Genius Bar“ bylo geniální. Propagují sami sebe jako nejvyšší odborníky pro opravu zařízení. Pravděpodobně byste se chtěli poradit s odborníkem – ale nikdy byste nepochybovali o názorech „génia“. Jejich marketing byl tak úspěšný, že společnost Best Buy je následovala a uvedla vlastní technickou podporu Geek Squad.“

Aby společnost iFixit dále povzbudila uživatele, aby si opravili svá zařízení uvádí tuto kampaň, která bude trvat do konce měsíce. „Potřebujeme ukázat světu, že jsme schopni opravit věci, které vlastníme, a proto žádám všechny, aby sdíleli svá opravená zařízení pomocí hashtagu #Imagenius. Vyfotografujte opravu, nebo nahrajte krátké video a sdílejte příběh o tom, jak jste zařízení opravili.“ Deset vítězů získá dárkovou kartu o hodnotě 100 dolarů a bude si moci koupit nástroje pro opravu. iFixit také požádal populárního YouTubera JerryRigEverything, aby se podělil o to, proč považuje opravu za důležitou.

Zdroj: 9to5mac.com