Je mnoho věcí, které můžete milovat v Apple Store. Jejich design je skvělý, je moderní s přirozeným světlem. Můžete si s výrobky zdarma vyzkoušet bez jakéhokoli obchodního tlaku. Máte-li nějaké otázky, je zde někdo, kdo vám je zodpoví.



Můžete získat podporu zdarma. Ve workshopech se lidé mohou naučit vše, od poměrně základních dovedností až po to, jak se naučit pracovat se softwarem, jako je například Final Cut Pro X. Schůzky v Genius Bar jsou jistě přínosem také. Ale je tu jeden velký problém, který postihuje téměř každý Apple Store: je hrozně přeplněný. Design a nedostatek prodejního tlaku by měly učinit z Apple Store příjemná místa k návštěvě. Ale spousta lidí, které zde jsou, k příjemné návštěvě moc nepřidá. Místo pohodového vyzkoušení nejmodernější techniky se musíte probojovat davem, abyste se k ní přiblížili, a pak jste na všech stranách obklopeni jinými lidmi, kteří netrpělivě čekají, až si ji budou moci také vyzkoušet.

A co podpora? Asi očekáváte, že budete moci přijít neohlášeně a že uvidíte někoho, kdo vám poradí do 20-30 minut. Místo toho budete muset schůzku naplánovat – a to může trvat týden. Mohli byste říci, že je to malý problém. Porovnejte Apple Store třeba s firmou Microsoft nebo Samsung a je zřejmé, že Apple je mnohem úspěšnější. Je to ale problém pro budoucnost Apple. Pokud lidé přijdou do Apple Store a nenakupuje se jim tam dobře, poškodí to značku. Jednoduchým řešením by bylo více Apple Store. Například v Londýně má Apple ve středu jen dva velké Apple Store a tři menší. Všechny jsou hrozně přeplněné. Je zřejmé, že pro město s více než osm milionu lidí to není dost vhodné. Rozšířením počtu stávajících Apple Store ve velkých městech a otevřením nových ve státech, které mají velké množství obyvatel by se problém jistě vyřešil.

Zdroj: 9to5mac.com