Apple stále vede, pokud jde o zákaznickou podporu, podle každoročního zúčtování společnosti Laptop Mag, která má pomoci zákazníkům určit, které společnosti v technologickém průmyslu nabízejí nejspolehlivější zákaznický servis.



Apple obdržel celkové skóre 91, 54 bodů za webovou technickou podporu a 37 bodů za telefonickou technickou podporu. Laptop Mag říká, že pracovníci podpory společnosti Apple patří mezi nejrychlejší a nabízejí přesné odpovědi na otázky týkající se systému macOS v živém chatu, na sociálních sítí nebo prostřednictvím hovoru. Laptop Mag uvádí, že jeho redaktoři se dotazovali zákaznické podpry Apple na témata: Tmavý režim v macOS Mojave, zakázání automatických aktualizací, a vypnutí webkamery. V live chatu trvalo vyřešení problému 4 až 9 minut. Telefonická podpora byla také rychlá, důkladná a užitečná.

Jen málo společností se dokonce přiblížilo k hodnocení, který získal Apple. Společnost Razer získala 88 a Dell získal 73 bodů. Samsung získal 73 bodů, zatímco Microsoft dostal 64. Jako vždy, Laptop Mag přišel na toto skóre tím, že představoval uživatele, kteří se snaží získat odpovědi na tři otázky od hlavních výrobců notebooků. Celkem bylo možné získat 100 bodů, 60 z podpory online, protože je to populárnější způsob, jak získat pomoc, a 40 z telefonické podpory.