Společnost BMW učinila v loňském roce kontroverzní krok, namísto jednorázové platby ve výši 300 dolarů je CarPlay k dispozici v prvním roce zdarma, poté však musíte zaplatit 80 dolarů ročně, aby zůstal aktivní.



Nyní bylo oznámeno, že Toyota by se mohla rozhodnout pro stejný přístup v novém voze 2020 Toyota Supra. Jeff Perez z Motor1.com je v současné době na automobilovém závodě a zeptal se Jarroda Mariniho, ředitele pro oblast péče o zákazníky, zda bude CarPlay k dispozici prostřednictvím ročního předplatného. „Ještě jsme se nerozhodli,“ sdělil. Mluvčí Toyoty pro Severní Ameriku Nancy Hubbell poskytla další objasnění a sdělila, že v současné době se o tom diskutuje.

Vzhledem k celkovým nákladům nového automobilu se zdá nepravděpodobné, že by se někteří ze zákazníků nechali tímto ovlivnit a volili kvůli tomu jinou značku, nicméně zdá se, že to může poškodit značku automobilové společnosti. Zac Hall v loňském roce přirovnal toto přepdplatné k tomu, jako by společnost účtovala předplatné za používání bezpečnostních pásů. CarPlay omezuje rozptýlení v autě tím, že umlčí zbytečné výstrahy, jako je e-mail, a zároveň ji můžete ovládat prostřednictvím Siri.