Ne každá aplikace, kterou si zakoupíte a stáhnete do svého Macu, bude fungovat tak, jak očekáváte. Někdy narazíte na problém s aplikací nebo nefunguje tak, jak je uvedeno. Můžete však požádat o vrácení peněz.
Jak požádat o vrácení peněz za aplikaci v macOS
- Otevřete aplikaci iTunes ve svém Macu a přihlaste se.
- V horní části klikněte na položku Obchod.
- Na panelu nabídek vyberte možnost Účet > Zobrazit účet.
- Po zobrazení výzvy zadejte heslo Apple ID.
- V části Historie nákupů klikněte na položku Zobrazit vše.
- Klikněte na tlačítko Odstoupit.
Požádejte o vrácení peněz prostřednictvím funkce Nahlásit problém
Vzhledem k tomu, že žádost o vrácení peněz prostřednictvím služby iTunes vás stejně odkáže na stránku Nahlásit problém, můžete požádat o vrácení peněz přímo tam.
- Přejděte na stránku Nahlásit problém a přihlaste se pomocí svého Apple ID.
- Měla by se vám otevřít karta Nákupy, ale pokud ne, klepněte na ni.
- Zobrazí se seznam všech nákupů. Najděte aplikaci, za kterou chcete vrátit peníze a klikněte na tlačítko Nahlásit problém vpravo.
- V rozevíracím seznamu Vyberte problém vyberte důvod a poté přidejte Popis.