Apple překonal Google a skončil na druhém místě v žebříčku nejcennějších značek. Na prvním místě se umístil Amazon, který má hodnotu 315,5 miliardy dolarů. Apple má hodnotu 309,5 miliardy dolarů a Google 309 miliard dolarů.
Hodnota značky Apple vzrostla o 3 procenta oproti loňskému roku, zatímco hodnota Google vzrostla o 2 procenta, ale hodnota Amazon vzrostla o neuvěřitelných 52 procent. Doreen Wangová, ředitelka společnosti BrandZ, sdělila CNBC, že nárůst hodnoty společnosti Amazon byl způsoben tím, že prodával různé služby. První desítka nejcennějších značek tvoří většinou technologické a telekomunikační společnosti, jsou to Microsoft, Visa, Facebook, Alibaba Group, Tencent, McDonald’s a AT&T. Aby se společnosti dostaly do tohoto žebříčku, musí zveřejňovat své finanční výsledky. Společnost BrandZ používá vlastní měřítka založené na rozhovorech s více než 3 miliony spotřebitelů o tisících značek, s analýzou každé společnosti a finanční výkonnosti s využitím údajů z Kantar Worldpanel. Tento žebříček je jeden z těch, které se vydávají každý rok včetně žebříků Forbes a Interbrand.