Apple v pátek uzavřel všechny své Apple Store obchody mimo větší Čínu na dobu dvou týdnů ve snaze omezit šíření koronavirusu COVID-19 ve Spojených státech a dalších zemích.
Po uzavření obchodu zveřejnil Apple na svých webových stránkách FAQ, které odpovídají na klíčové otázky, které zákazníci mohou mít ohledně oprav a návratů. Co se týče FAQ stále říká, že obchody Apple budou uzavřeny mimo Čínu do 27. března, což naznačuje, že Apple musí stránku aktualizovat, aby odrážel změnu.
Banner se v současné době objevuje pouze na webových stránkách společnosti Apple v USA, takže není jasné, zda se na všechny maloobchodní prodejny mimo Čínu vztahují neurčitá uzavření.
V rámci svých opatření k omezení šíření koronaviru americká administrativa v pondělí doporučila veřejnosti, aby se zabránilo shromažďování více než 10 lidí, takže je možné, že rozhodnutí společnosti Apple uzavřít obchody „do dalšího upozornění“ je odpovědí na tyto pokyny.
Apple plánuje i nadále platit své hodinové pracovníky během uzavření obchodu a rozšířil politiku dovolené za účelem přizpůsobení se osobním nebo rodinným zdravotním okolnostem vytvořeným COVID-19, včetně zotavení se z nemoci, péče o nemocného blízkého, povinné karantény nebo výzev v péči o děti .