Apple v pátek uzavřel všechny Apple Store mimo Čínu na dobu dvou týdnů ve snaze omezit šíření koronaviru ve Spojených státech a dalších zemích. Po jejich zavření Apple zveřejnil FAQ stránku.



Na této stránce najdete odpovědi na klíčové otázky, které zákazníci mohou mít ohledně oprav zařízení. Zboží můžete vrátit až do 14 dnů po opětovném otevření prodejen, což zákazníkům, kteří potřebují vrátit produkt nebo příslušenství, poskytne potřebný čas. Pokud jde o opravy, Apple říká, že pracuje na dokončení všech oprav a že pokud zařízení čeká na součástky nebo je připraveno k vyzvednutí, bude zaměstnanec Apple zákazníka kontaktovat. Apple dále uvádí, že schůzky v Genius Baru nebudou přijaty, dokud nebudou znovu otevřeny všechny Apple Store, což by mělo být 28. března. V tuto chvíli není jasné, zda bude toto datum posunuto či nikoliv. Více informací naleznete na FAQ stránce společnosti Apple.