Vývoj hardwaru založeného na mini-LED displeji společnosti Apple nebyl globálním zdravotním problémem významně ovlivněn, ale podle analytika Apple Ming-Chi Kuo může v krátké době zavést tuto technologii. Ve výzkumné zprávě s TF International Securities dnes Kuo řekl o mini-LED čipu, panelu a montáži terminálu se očekává, že zahájení hromadné výroby bude ve třetím čtvrtletí roku 2020, čtvrtém čtvrtletí, na konci čtvrtého čtvrtletí a první čtvrtletí roku 2021.



Podle Applu je plánováno, že v příštích dvou až třech letech uvede čtyři až šest produktů s mini-LED displejem. Analytik dříve uvedl, že Apple plánuje vydat high-end 12,9-palcový iPad Pro s čipem A14X ve třetím čtvrtletí roku 2020 a aktualizovaný 16-palcový MacBook Pro s mini-LED displejem ve čtvrtém čtvrtletí.

Dnešní poznámka však naznačuje, že plán společnosti Apple pro mini-LED verze produktů může být zase zpět dříve. V březnu společnost DigiTimes napsalo, že společnost Apple do konce roku 2020 uvede na trh několik modelů MacBooků s podsvíceným displejem mini-LED, zatímco Mark Gurman z Bloombergu uvedl, že společnost Apple plánuje v říjnu nebo listopadu představit nový 16″ model „MacBook Pro“, avšak bez určení technologie zobrazení, kterou bude používat.

Spolu s mini-LED 16-palcovým ‌MacBook Pro‌, Kuo věří, že Apple plánuje představit 14,1 “‌MacBook Pro ‌ s mini-LED displejem, ačkoli neposkytl informace o spuštění pro 14,1-palcový model, který Apple pracuje dále, kromě toho, že v dílech existuje několik mini-LED zařízení.

Budoucí mini-LED displeje budou používat přibližně 10 000 LED, přičemž každá z nich bude mít velikost menší než 200 mikronů. Mini-LED displeje umožní tenčí a lehčí design výrobků a zároveň nabízejí mnoho stejných výhod OLED displejů používaných na nejnovějších iPhonech, včetně dobrého širokého barevného výkonu, vysokého kontrastu a dynamického rozsahu a místního stmívání pro pravdivější černé.

V dnešní poznámce Kuo poradil investorům, aby věnovali pozornost trendu mini-LED a zopakovali, že se pozitivně dívají na růstovou dynamiku cestovního plánu mini-LED produktů společnosti Apple.

Analytik odhaduje, že zásilky produktů mini-LED společnosti Apple se v letech 2021 a 2022 výrazně zvýší o přibližně 300 procent a 225 procent. Aktivní mini-LED produktová strategie společnosti Apple také přinutí konkurenty, aby v příštích letech uvedli podobné produkty, což je podle Kuo také klíčem k urychlení růstu mini-LED aplikací.