Pokud váš HomePod nereaguje, můžete jej odpojit od zdroje napájení a poté jej znovu připojit. Pokud to nefunguje můžete jej zkusit obnovit na tovární nastavení. V dnešním článku si ukážeme, jak na to.



Jak obnovit HomePod do továrního nastavení

  • Na iPhonu nebo iPadu otevřete aplikaci Domácnost.
  • Ujistěte se, že je vaše zařízení přihlášeno pomocí Apple ID, které jste použili k nastavení HomePodu.
  • Na kartě Domů nebo Místnosti stiskněte a podržte HomePod a klepněte na Podrobnosti.
  • Přejděte dolů a klepněte na Odstranit příslušenství.

Pokud nemůžete HomePod odebrat z aplikace Domácnost, můžete stisknutím horní části HomePodu obnovit jeho tovární nastavení. Zde je postup:

  • Odpojte HomePod a připojte jej zpět.
  • Stiskněte a podržte horní část zařízení.
  • Poté, co stisknete a podržíte horní část HomePodu, rotující bílé světlo v horní části zařízení začne svítit červeně a Siri vám oznámí, že váš HomePod se chystá resetovat.