Řada vývojářů si stěžuje na problém se serverem iCloud, který způsobuje, že některé aplikace, které mají implementovanou podporu iCloud, se nedaří správně synchronizovat.
Jak je uvedeno na fórech pro vývojáře, existují problémy s připojením CloudKit, které se objevují od listopadu. Některým uživatelům aplikací, které mají integrovanou podporu iCloud, se zobrazuje následující zpráva: „Požadavek se nezdařil s kódem http 503.“ Vývojáři stojící za populární aplikací pro psaní poznámek GoodNotes zaznamenali problém natolik často, že sepsali dokument podpory pro zákazníky, kteří se s chybovou zprávou setkávají.
Tým GoodNotes říká, že aplikace se automaticky pokusí připojit, a tak se problém nakonec vyřeší, ale nejsou si jisti, co chybu připojení způsobuje. Několika vývojářům se podařilo získat pomoc od inženýrů společnosti Apple, ale zdá se, že existuje mnoho vývojářů, kteří mají stále problémy. Někteří vývojáři do svých aplikací zabudovali stavový panel iCloud, aby zákazníci viděli, kdy je iCloud nefunkční. Je to však velký problém pro vývojáře aplikací, protože uživatel aplikace neví, že jde o problém společnosti Apple, takže zákazníci obviňují vývojáře aplikací z nefunkční funkce synchronizace, kterou nemohou opravit.
Ok, there’s clearly an issue going on with iCloud sync right now affecting a lot of users across many different apps. What’s the best way to report this? Radar? I haven’t made any changes to my app since October and users have just recently started reporting sync failures.
— Becky Hansmeyer (@bhansmeyer) January 24, 2022
https://twitter.com/tapbot_paul/status/1484347799235805185?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1484347799235805185%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.macrumors.com%2F2022%2F01%2F24%2Fdevelopers-icloud-unreliability-bug%2F
iCloud sync is randomly breaking: https://t.co/WuSzylEtwE
^ A quick write-up on what’s been going wrong for me and others with iCloud of late and — as it turns out — for far longer than people realised. This is not good.
— Craig Grannell (@CraigGrannell) January 24, 2022
Ok, there’s clearly an issue going on with iCloud sync right now affecting a lot of users across many different apps. What’s the best way to report this? Radar? I haven’t made any changes to my app since October and users have just recently started reporting sync failures.
— Becky Hansmeyer (@bhansmeyer) January 24, 2022
iCloud Drive returns a 503 error (service unavailable) since Nov. and it's affecting all apps that use iCloud Drive. @AppleSupport has not done anything about this and more AppleIDs are being affect.
The @GoodNotesApp is one of those: https://t.co/TwKO99symK@MacRumors @9to5mac— RawMean MeanRaw (@MeanRaw) January 24, 2022