Apple sdílel novou reklamu upozorňující na funkce ochrany osobních údajů na iPhonu, jako je Transparentnost sledování aplikací a Mail Privacy Protection, které jsou navrženy tak, aby uživatelům poskytly větší kontrolu o shromažďování jejich osobních údajů.



Reklama zobrazuje mladou ženu jménem Ellie, která zjistí, že její osobní údaje se prodávají v aukční síni, přičemž nabídky jsou zadávány na její e-maily, historii nákupů, údaje o poloze, kontakty, historii prohlížení a další. Když si Ellie uvědomí, že se její data prodávají, využije transparentnost sledování aplikací a Mail Privacy Protection, a v tomto okamžiku dražitel a dražitelé začnou mizet. V loňském oznámení Apple uvedl, že průměrná mobilní aplikace má šest zabudovaných sledovačů od společností třetích stran pro účel shromažďování a sledování lidí a jejich osobních údajů. Nová reklama zdůrazňuje, že iPhone umožňuje uživatelům omezit toto sledování.