Reklama
Reklama

TikTok spouští nový program nazvaný ‚TikTok Pulse‘, aby sdílel své příjmy z reklam s tvůrci. Tvůrci mají nyní další způsob, jak zpeněžit obsah. Je to skvělý nástroj, který povzbuzuje uživatele, aby vytvářeli obsah, aby si vydělali nějaké peníze.



K dispozici bude 12 kategorií, kde mohou tvůrci umístit své reklamy vedle nejrelevantnějšího obsahu. Mezi kategorie patří vaření a hraní her, stejně jako další oblíbený obsah, který mají uživatelé rádi. Pulse dá tvůrcům jedinečnou příležitost zaujmout diváky, na kterých jim nejvíce záleží. Do programu se mohou zapojit tvůrci s alespoň 100 000 sledujícími. Společnost říká, že je odhodlána spolupracovat se svou komunitou na přinášení nových funkcí, které obohacují zážitek z TikToku. Platforma nedávno zkoušela nové funkce, včetně tlačítka Nelíbí se pro komentáře, funkce historie sledování a delších videí. TikTok řekl The Verge, že program se spustí v červnu v USA a letos na podzim se rozšíří do dalších zemí.