Twitter spustil novou hru, která má uživatelům pomoci pochopit nové zásady ochrany osobních údajů. Je to určitě originální způsob sdílení informací, které by mohly být považovány za nudné, ale důležité.



Popis hry zní: „Na Twitterverse je krásný den! Vydejte se se svým nejlepším kamarádem Datem do ulic PrivaCity na procházku do parku. Postupujte podle pokynů, abyste ho udrželi v bezpečí, a naučte se, jak ovládat svůj vlastní Twitter.“ Když spustíte Twitter Data Dash, máte možnost vybrat si postavu, která venčí vašeho psa v „PrivaCity“. Hra, kterou vytvořil Momo Pixel, je ve skutečnosti svým způsobem zábavná a připomíná online hry z počátku 21. století od Disney Channel. Uvidíme, zda více platforem také vytvoří zábavný obsah k popisu svých zásad ochrany osobních údajů. Twitter Data Dash si můžete zahrát klepnutím zde.