Několik uživatelů Apple TV si za posledních několik měsíců stěžovalo na několik problémů při používání externích reproduktorů s ‌Apple TV‌ a při pokusu o poslech zvuku Dolby Atmos.



Vlákno na fórech podpory společnosti Apple, které začalo v září 2021 a má více než 25 stránek uživatelů, kteří sdílejí stížnosti, popisuje problémy, které uživatelé mají s jejich ‌Apple TV‌ a Dolby Atmos. Podle uživatelů se při poslechu obsahu Dolby Atmos zvuk někdy buď úplně vypne a ztichne, nesynchronizuje se s videi na obrazovce nebo je trhaný a zadrhává se. I když se někteří uživatelé setkávají s problémem v aplikacích ‌Apple TV‌, velká část stížností pochází od uživatelů, kteří používají aplikaci Netflix. Někteří uživatelé zjistili, že změna nastavení zvuku a deaktivace Dolby Atmos tyto problémy zcela řeší. Apple minulý měsíc vydal tvOS 15.4.1 a nezdá se, že by tato aktualizace tyto chyby řešila.