Jak sdílel Kuo ve svém příspěvku na Twitteru, odhadovaný prodej AirTagu dosáhl v roce 2021 přibližně 20 milionů a 35 milionů kusů v roce 2022. Prodej AirTagu od svého vydání postupně rostl.



„Odhadovaný prodej AirTagu dosahuje v letech 2021 přibližně 20 milionů jednotek a v roce a 2022 dosáhne 35 milionů jednotek. Pokud bude prodej AirTagu i nadále růst, věřím, že Apple vydá 2. generaci,“ uvedl Kuo. Přestože AirTag měl uživatelům pomoci sledovat klíče, sluchátka, batohy, zavazadla atd., objevilo se také několik příběhů, kdy lidé používali tento produkt k pronásledování lidí. Od vydání AirTagu před rokem provedl Apple několik vylepšení prostřednictvím aktualizací firmwaru, aby tyto problémy vyřešil. AirTag nyní vydává zvuk rychleji, pokud je daleko od původního vlastníka, nebo dokonce upozorní osobu, která by mohla mít AirTag, který jí nepatří. Apple dokonce vydal aplikaci pro Android, která má uživatelům pomoci zjistit, od koho je AirTag, a naučit je, jak je vypnout.