Podle průzkumu ztratily hudební služby, včetně Apple Music, v tomto posledním čtvrtletí více než 1 milion předplatitelů. Mladší spotřebitelé jsou těmi, kdo nejrychleji ukončují předplatné.



Zpráva společnosti Kantar ukazuje, že v posledním čtvrtletí bylo zrušeno více než 1 milion předplatných, což také znamenalo nejvyšší počet spotřebitelů, kteří jako důvod zrušení předplatného uvedli, že chtějí ušetřit peníze, a to 37 %. Toto číslo je o 4 % vyšší než ve stejném období loňského roku. Podle průzkumu měla Apple Music v minulém čtvrtletí ve Velké Británii 12,4 % nových předplatitelů. 11,3 % v Austrálii, 6,4 % v Německu a 9,7 % v USA. Kantar ukazuje, že inflace a rostoucí životní náklady způsobily, že lidé ukončují předplatné. Celou zprávu si můžete přečíst zde.