Netflix plánuje implementaci nového cenově dostupnějšího předplatného s reklamami, aby přilákal zákazníky, kteří nechtějí platit plnou cenu za předplatné bez reklam, potvrdil Ted Sarandos, generální ředitel Netflixu, dnes na reklamním festivalu v Cannes Lions (prostřednictvím The Hollywood Reporter).
Předplatné je zaměřeno na lidi, kteří si myslí, že Netflix je příliš drahý a kterým nevadí reklamy, přičemž pro stávající předplatné se neplánují žádné změny. Netflix již jedná s partnery v oblasti prodeje reklam, a přestože Sarandos neposkytl podrobnosti o tom, kdy by mohlo být toto předplatné k dispozici, Netflix interně sdělil zaměstnancům, že se ho chystá spustit před koncem roku 2022. Kromě nabídky nového předplatného plánuje Netflix zakročit proti sdílení účtů. Ve vybraných zemích Netflix testuje extra platbu pro ty, kteří sdílejí své účty s lidmi mimo své domácnosti.