Apple se podle Marka Gurmana z Bloombergu snaží ztrojnásobit své příjmy z reklamy ze 4 miliard dolarů ročně na dvouciferná čísla. V současné době se reklamy zobrazují v App Store, aplikaci Zprávy a Akcie.



Apple také získává příjmy z reklam během živého vysílání MLB Friday Night Baseball, ale nyní chce společnost rozšířit reklamy do dalších aplikací. V nejnovějším vydání svého zpravodaje „Power On“ Gurman píše, že viceprezident společnosti Apple pro reklamní platformy Todd Teresi chce ztrojnásobit současné příjmy z reklamy a prvním krokem, jak toho dosáhnout, by mohlo být zavedení reklam do aplikace Mapy. Apple interně testoval přidávání sponzorovaných míst do výsledků vyhledávání v aplikaci Mapy. Gurman spekuluje, že Apple by také mohl zavést reklamy do aplikací Knihy a Podcasty, zatímco ještě lukrativnějším zdrojem příjmů by mohla být Apple TV+, pokud by společnost následovala příklad Netflixu a Disney+ tím, že by poskytla levnější předplatné s reklamami.