Netflix již ztratil 1,2 milionu předplatitelů v prvních dvou čtvrtletích roku 2022. Zatímco společnost doufá, že díky novému předplatnému s reklamami získá jeden milion nových uživatelů, průzkum ukazuje, že 1 ze 4 uživatelů Netflixu plánuje letos zrušit své předplatné.



Co by to mohlo znamenat pro další streamovací služby, jako je Apple TV+? Průzkum zkoumal 1 000 Američanů, aby změřily jejich zvyky při sledování filmů a seriálů v roce 2022. Podle zprávy je průměrný Američan předplatitelem čtyř služeb. Netflix je stále nejoblíbenější službou s téměř 4 z 5 (77 %) Američanů, kteří tuto službu používají. Kromě toho 70 % uvádí, že nejvíce využívá Netflix, následovaný:

  • HBO Max: 9,91 %;
  • Disney+: 6,18 %;
  • Peacock: 4,25 %;
  • Hulu: 3,86 %;
  • Apple TV+: 2,70 %;
  • Paramount+: 2,70 %.

To znamená, že ze všech předplatitelů Netflixu 25 % plánuje zrušit své předplatné. Z těch, kteří plánují opustit službu, dvě třetiny tvrdí, že jedním z důvodů jsou rostoucí náklady.

  • 1 ze 3 respondentů uvedl, že Netflix již nemá pořady, které chtějí sledovat;
  • 30 % uvedlo, že více využívá jiné služby.