Podle údajů, které sdílela investiční společnost Piper Sandler, je iPhone nadále nejoblíbenějším smartphonem mezi dospívajícími. 87 procent dotázaných dospívajících vlastní iPhone, zatímco 88 procent očekává, že iPhone bude jejich dalším telefonem.
Čísla dospívajících, kteří vlastní iPhone se od minulého roku nezměnila, ale za poslední desetiletí zájem o iPhone mezi teenagery prudce vzrostl. Ještě v říjnu 2013 55 procent teenagerů uvedlo, že vlastní iPhone, zatímco 24 procent mělo zařízení Android. Počet dospívajících, kteří vlastní Apple Watch také roste, i když pomaleji. Apple Watch vlastní 34 procent dotázaných dospívajících, loni to bylo 31 procent. 10 procent dospívajících uvedlo, že si v příštích šesti měsících plánují koupit Apple Watch, což je pokles oproti 16 procentům na podzim roku 2022. Apple byl oblíbenou značkou a porazil Rolex, Casio, Garmin a Cartier.
Apple Pay je nejoblíbenější platební aplikací pro dospívající, přičemž 42 procent uvedlo, že tuto službu za poslední měsíc použilo. Apple Pay porazil Cash App (27 procent), Venmo (20 procent) a PayPal (10 procent). Apple nedominoval v kategorii hudebních služeb a dostal se na druhé místo za Spotify. 70 procent dotázaných dospívajících uvedlo, že jako svou hudební službu používají Spotify, zatímco něco málo přes 30 procent používá Apple Music. 46 procent dospívajících, kteří platí za službu, platí za Spotify, zatímco jen 30 procent platí za Apple Music.