Pátek byl dnem, kdy uplynula 14denní lhůta pro vrácení pro ty, kteří si koupili Vision Pro v první den, a Apple se údajně velmi zajímá o důvody, které lidé uvádějí pro vrácení tohoto zařízení.



Apple nekomentuje návratnost Vision Pro, ale údaje ze zdrojů v maloobchodních prodejnách naznačují, že je pravděpodobně někde mezi průměrem a nadprůměrem ve srovnání s jinými produkty – v závislosti na lokalitě. V některých menších obchodech byly vráceny jeden nebo dva kusy, zato v některých větších až osm kusů za jediný den. Když zákazníci vrátí Vision Pro, zaměstnanci se jich ptají, proč zařízení vrací. Zaměstnanci byli také instruováni, aby se po každém vrácení hlásili manažerovi, aby bylo možné případné problémy předat zpět společnosti Apple.

Gurman také hovořil s několika lidmi, kteří vrátili své zařízení, a přestože je jich málo, řekl, že mnoho z nich uvedlo jeden nebo více stejných důvodů.

  • Zařízení je jednoduše příliš těžké, příliš těžkopádné na ovládání, vyvolává bolesti hlavy a je nepohodlné.
  • Současný nedostatek aplikací a videoobsahu neospravedlňuje cenu.
  • Funkce nedělají lidi produktivnější než jen při používání běžného externího monitoru  – a je obtížné jej používat po dlouhou dobu.
  • Zorné pole je příliš úzké a zařízení způsobuje únavu očí a problémy se zrakem.
  • Produkt může způsobit, že se uživatelé budou cítit izolovaní od rodiny a přátel.