Většina mobilních aplikací s předplatným nevydělává peníze, podle nové zprávy. Zpráva „State of Subscription Apps“ pochází od RevenueCat (prostřednictvím TechCrunch), předního poskytovatele sady nástrojů pro mobilní předplatné.



S téměř 30 000 aplikacemi využívajícími její platformu je RevenueCat schopen poskytnout spolehlivý přehled díky svým možnostem sběru dat. Analýza zkoumala data od více než 29 000 aplikací a 18 000 vývojářů, kteří mají dohromady více než 290 milionů předplatitelů. Společnost RevenueCat zjistila, že zatímco 5 % nejlepších aplikací s předplatným dosahuje 200krát větších příjmů než ostatní aplikace, měsíční příjmy z aplikací po jednom roce je nižší než 50 USD. Pouze 17,2 % aplikací překonalo hranici 1 000 USD měsíčně. Dosažení tohoto milníku výrazně zvyšuje pravděpodobnost dalšího finančního růstu, přičemž 59 % těchto aplikací postupuje tak, aby dosáhlo měsíčního příjmu 2 500 USD, a 60 % z nich dosáhlo hranice 5 000 USD. Pouhých 3,5 % aplikací dosahuje měsíčního příjmu 10 000 USD.